22
апрель
2022
"Ынтымақ " серіктес мектептер арасында өткізілген аймақтық семинар
«Функционалдық сауаттылық- сапалы білім берудің кепілі» тақырыбында өткізілген коучинг анықтамасы.
МАҚСАТЫ: Оқушылардың білім сапасын жетілдірудегі, функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі атқарылатын іс-шаралардың жүйелілігі мен тұтастығын қамтамасыз ету. Деңгейі әртүрлі оқушылардың бір- біріне ықпал етуін қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ:
1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың әр түрлі әдіс- тәсілдерін қолдану.
2. Мектеп оқушыларының функциональдық сауаттылығын қалыптастырудың әр түрлі әдіс- тәсілдерін сабаққа қолданып, күтілетін нәтижеге жетуге бағыт-бағдар көрсету.
Мерзімі: 22.04.2022 ж
Коучинг басында «Екі өтірік, бір шындық » тақырыбында мұғалімдерге шеңберде тұрып тренинг өткізілді.
« Ranlom Group Generator » программасы арқылы топқа бөлінді. Топтың ережесін қабылдап, топ басшысын қабылдады.«Аялдама» әдісі арқылы функционалдық сауаттылықтың индификаторлары жазылған парақшалар таратылды. 1 топ ақпараттық сауатылық, 2-топ коммуникативтік сауаттылық, 3-топ технологиялық сауаттылық бойынша топтық жұмыстар қорғалады. Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып суреттеп өз ойларын айтты.
Спинер арқылы әр топтан өз ойлары сұралды. Әр топ шапалақ әдісі арқылы бір-бірін бағаладыТоптық жұмыс « оқыту мен оқуда 21 ғасыр мұғалімі қандай болу керек?» деген сұраққа жауаптарды модельдеп берді.« Біздің қиялымыздың әлемі » стратегиясы арқылы өз қиялдарындағы 1 суреттерін салып, өз ойларымен «Кір жайғышқа » ілу арқылы тізбегі бойынша әңгіме құрастыру.WHATSSAP WEB , QR код арқылы өзара кері байланыс. Қатысушылар кабинет ішін аралап жүріп, бір-біріне алғыс білдіреді. «Бүгінгі коучингте сізден ... үйрендім, ол мен үшін өте құнды болды, ...» . QR код арқылы осы сұрақтарға жауап берді.
МАҚСАТЫ: Оқушылардың білім сапасын жетілдірудегі, функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі атқарылатын іс-шаралардың жүйелілігі мен тұтастығын қамтамасыз ету. Деңгейі әртүрлі оқушылардың бір- біріне ықпал етуін қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ:
1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың әр түрлі әдіс- тәсілдерін қолдану.
2. Мектеп оқушыларының функциональдық сауаттылығын қалыптастырудың әр түрлі әдіс- тәсілдерін сабаққа қолданып, күтілетін нәтижеге жетуге бағыт-бағдар көрсету.
Мерзімі: 22.04.2022 ж
Коучинг басында «Екі өтірік, бір шындық » тақырыбында мұғалімдерге шеңберде тұрып тренинг өткізілді.
« Ranlom Group Generator » программасы арқылы топқа бөлінді. Топтың ережесін қабылдап, топ басшысын қабылдады.«Аялдама» әдісі арқылы функционалдық сауаттылықтың индификаторлары жазылған парақшалар таратылды. 1 топ ақпараттық сауатылық, 2-топ коммуникативтік сауаттылық, 3-топ технологиялық сауаттылық бойынша топтық жұмыстар қорғалады. Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып суреттеп өз ойларын айтты.
Спинер арқылы әр топтан өз ойлары сұралды. Әр топ шапалақ әдісі арқылы бір-бірін бағаладыТоптық жұмыс « оқыту мен оқуда 21 ғасыр мұғалімі қандай болу керек?» деген сұраққа жауаптарды модельдеп берді.« Біздің қиялымыздың әлемі » стратегиясы арқылы өз қиялдарындағы 1 суреттерін салып, өз ойларымен «Кір жайғышқа » ілу арқылы тізбегі бойынша әңгіме құрастыру.WHATSSAP WEB , QR код арқылы өзара кері байланыс. Қатысушылар кабинет ішін аралап жүріп, бір-біріне алғыс білдіреді. «Бүгінгі коучингте сізден ... үйрендім, ол мен үшін өте құнды болды, ...» . QR код арқылы осы сұрақтарға жауап берді.