06
октябрь
2021
Коучинг "Сын тұрғысынан ойлауға үйрету"
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
коучинг сабақтары туралы рефлексивтік есептер
Өткізген коучинг сабағымның тақырыбым: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету». Мақсатым: Преподавателидің іс –тәжірибесіне сүйене отырып оқудағы жаңа тәсілдер туралы түсінік беру. Сын тұрғыдағы ойлауды тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Мұғалім- әріптестеріммен топ жұмыстарын ұйымдастыру, сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану, жолдарын талқылау, оқушылардың білім сапасын арттыру үшін әр түрлі әдіс-тәсілдердің рөлі туралы түсініктер қалыптастыру және осы әдіс-тәсілдерді күнделікті сабақтарында қолдану.
Менің мақсатым мұғалім –әріптестерім сабақтарында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында оқушыларының білім сапасын арттыру. Сын тұрғысынан ойлау туралы мағлұмат беріп өттім.
Жағымды психологиялық ахуал туғызып, бір-бірімен амандасып алды. Әр мұғалімге өз есімінің басқы әріпіне байланысты сипаттама беруін сұрау . Сергіту сәтін орындайды, жақсы көңіл-күймен сабаққа ынталанады.
Топқа біріктіруді ұйымдастыру. Преподаватели топқа бөлінеді. Геометриялық фигуралар (шеңбер,үшбұрыш,төртбұрыш)
Аудио жазбаны тыңдап,өзінше жалғастыру,топтастыру«Ақ орамал» шағын әңгімесінің аудио жазбасын тыңдатып, белгілі жерінде үзіп, жалғастырту жазғандарын оқыту. Әңгіменің қалған жерін тыңдату. Салыстыру. Топтың әрбір мүшесі өз жазғандарын оқиды және жалғасымен салыстырады. Слайд арқылы таныстырылым жасайды .Сыни тұрғыдан ойлау туралы Power point қысқаша мәлімет береді . Жаңа материалды мұқият тыңдап, сыни тұрғыдан ойлауды ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады. «Сыни тұрғыдан ойлау» дегеніміз не? Постер қорғап, флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беріп және топта қорғайды. «Адам бейнесі» арқылы кері байланыс алып, қатысушылар «Адам бейнесінің»аяғына-нені білемін, қолына-нені үйрендім, басына-нені тәжірибемде қолданамын деген тәсілмен кері байланыс жасайды.
коучинг сабақтары туралы рефлексивтік есептер
Өткізген коучинг сабағымның тақырыбым: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету». Мақсатым: Преподавателидің іс –тәжірибесіне сүйене отырып оқудағы жаңа тәсілдер туралы түсінік беру. Сын тұрғыдағы ойлауды тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Мұғалім- әріптестеріммен топ жұмыстарын ұйымдастыру, сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану, жолдарын талқылау, оқушылардың білім сапасын арттыру үшін әр түрлі әдіс-тәсілдердің рөлі туралы түсініктер қалыптастыру және осы әдіс-тәсілдерді күнделікті сабақтарында қолдану.
Менің мақсатым мұғалім –әріптестерім сабақтарында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында оқушыларының білім сапасын арттыру. Сын тұрғысынан ойлау туралы мағлұмат беріп өттім.
Жағымды психологиялық ахуал туғызып, бір-бірімен амандасып алды. Әр мұғалімге өз есімінің басқы әріпіне байланысты сипаттама беруін сұрау . Сергіту сәтін орындайды, жақсы көңіл-күймен сабаққа ынталанады.
Топқа біріктіруді ұйымдастыру. Преподаватели топқа бөлінеді. Геометриялық фигуралар (шеңбер,үшбұрыш,төртбұрыш)
Аудио жазбаны тыңдап,өзінше жалғастыру,топтастыру«Ақ орамал» шағын әңгімесінің аудио жазбасын тыңдатып, белгілі жерінде үзіп, жалғастырту жазғандарын оқыту. Әңгіменің қалған жерін тыңдату. Салыстыру. Топтың әрбір мүшесі өз жазғандарын оқиды және жалғасымен салыстырады. Слайд арқылы таныстырылым жасайды .Сыни тұрғыдан ойлау туралы Power point қысқаша мәлімет береді . Жаңа материалды мұқият тыңдап, сыни тұрғыдан ойлауды ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады. «Сыни тұрғыдан ойлау» дегеніміз не? Постер қорғап, флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беріп және топта қорғайды. «Адам бейнесі» арқылы кері байланыс алып, қатысушылар «Адам бейнесінің»аяғына-нені білемін, қолына-нені үйрендім, басына-нені тәжірибемде қолданамын деген тәсілмен кері байланыс жасайды.