2022-2023 оқу жылындағы мектеп кітапханасының жоспары
Кітапхана жұмысының негізгі мақсаты
Мектеп кітапханасы - мектептің бір бөлімі, сондықтан жылдық жоспардың басым бөлігі- оқу тәрбие жоспарына негізделеді. Кітапхана жұмысының қажеттілігі мен ерекшілігі, ол мектеп ұжымының барлық оқу жүйесіне қатысушыларына оқу бағдарламасының түрлерін , жаңа кітаптарды және басқа да ақпараттық материалдарды ұсынады. Қазіргі оқыту технологиялары арқылы әр түрлі кітапханалық іс шараларды өткізу негізінде оқушылардың кітап оқу қызметін қалыптастыра отырып, тілдерін дамыту арқылы білім сапасын арттыруға көмектесу. Кітап өз оқырманын жан-жақты тәрбиелеумен бірге танымдық білімдік қасиетін дамытары анық. Президент ұсынған « оқуға құштар мектеп » жобасын ұйымдастыру арқылы оқырмандармен жұмыс жасау. Көркем әдебиеттермен кітап қорын толықтыру. Жаңа кітаптарға , мерзімді басылымдарға тұрақты ақпарат күндерін өткізу.
Кітапхана жұмысының міндеттері
- Кітапхана өз қызметінде Қазақстан Республика үкіметінің кітапхана ісінің мәселелері жөніндегі шешімдерін, Білім министірінің бұйрықтарын және осы жоспарды басшылыққа алады.
- Кітапхана өз жұмысын педагогикалық ұйыммен бірлесіп атқарады.
- Оқырмандарға тез және сапалы қызмет көрсету.
- Қарыз кітапқа немқұрайлы қарайтын оқырмандармен жұмыс жүргізу.
- Оқулықтарды тексеру бойынша рейд жүргізу.
- Кітап қорының жинақталуын, есепке алынуын, орналастырып сақталуын ұйымдастару.
- Кітапхананы қазіргі талапқа сай безендіріп, оқырмандармен белгіленген жоспар бойынша әдеби кеш, конференция дөңгелек үстел, ақын-жазушылардың шығармашылық кештерін өткізу.
- Кітаппен өз бетінше жұмыс істеу жолдарын меңгерту, кітап арқылы ой-өрістерін, рухани жан дүниесін кеңейту, білімді парсатты азамат етіп тәрбиелеу.
№ | Жұмыс мазмұны | Орындау мерзімі | |
Оқу әдебиеті қорымен жұмыс жоспары | |||
1 | 2022-2023 оқу жылына арналған оқушылардың оқулықтармен және оқу құралдармен қамтылуына диагностика | Тамыз–қыркүйек | |
2 | Оқулықтарды қабылдау және оқушыларға беру. Мамыр–маусым Оқу бағдарламасына сәйкес толық көлемде оқулық беруді қамтамасыз ету. | Тамыз | |
3 | ӘБ жетекшілерімен бірге 2022-2023 оқу жылына арналған талаптарды ескере отырып, оқу және көркем әдебиетке тапсырысты қалыптастыру. МОН РК бұйрығы шыққан соң және басылымдардың бекітілген тізімін алған соң (МОН РК ұсынған оқулықтар мен оқу құралдарының тізімдері) | Мамыр | |
4 | Қор жылжуына қорытынды жүргізу. | Желтоқсан | |
5 | Түскен оқулықтарды қабылдау және өңдеу: жүкқұжаттарын ресімдеу, оларды бухгалтерияға өткізу, жиынтық есепке алу кітабына (бұдан әрі – ЖЕК) жазу, мөртаңба қою. Түсу деңгейіне қарай, Картотеканы ресімдеу . | Жыл бойы | |
6 | Оқу бағдарламаларының ескіруі мен ауысуын ескере отырып, оқулық қорын есептен шығару. | Жылына 1 рет | |
7 | Оқу қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу (оқулықтарды тексеру бойынша сыныптарға рейдтер). Тоқсанына 1 рет Преподаватели мен сынып жетекшілерінің ҚР мемлекеттік білім беру ұйымдары кітапханаларында оқулықтарды сақтау, есепке алу, беру,қайтару және есептен шығару тәртібі мен шарттары туралы нұсқаулықпен танысуы. Преподаватели мен сынып жетекшілерін Мемлекеттік білім беру ұйымдарының кітапханалар қорын қалыптастыру, пайдалану және сақтау бойынша қағидаларымен таныстыру (МОН РК 2016.19 № 44 бұйрығымен бекітілген. | Қыркүйек | |
8 | Сыныптар бойынша оқулықтар, ведомостер беру журналын жүргізу . | Мамыр, қыркүйек | |
Көркем әдебиет қорымен жұмыс | |||
1 | Жаңа түскен хаттарды уақытылы қабылдау, жүйелеу, техникалық өңдеу және тіркеу. | Жыл бойы үнемі | |
2 | Кітапхана қорын есепке алу. 5 жылда 1 рет түгендеу Түгендеуді қорытындылау. Жетпеген басылымдарды есептен шығару, ауыстыру-жоғалту актісін ресімдеу. Бухгалтерияның материалдық бөлімінде кітапхана қорын тексеру туралы актіні ресімдеу. | Жыл бойы | |
3 | Кітапхана оқырмандарының ақпаратқа еркін қолжетімділігін қамтамасыз ету. | Үнемі жыл бойы | |
4 | Қорды сақтау бойынша жұмыс: оқырманның келтірілген залалды бекітілген тәртіпте өтеуі бойынша шараларды қамтамасыз ету; борышкерлердің тізімін жасау; кітапхана қорын жүйелі сақтау мен физикалық сақталуы бойынша тиісті режимді қамтамасыз ету; Айына 1 рет санитарлық күні | Үнемі жыл бойы | |
5 | Ескі көркем әдебиет пен рухани тұрғыдан ескірген әдебиетті есептен шығару. | Жылына бір рет | |
Оқырмандармен жеке жұмыс | |||
1 | «Оқырмандар белсенділігіне мониторинг» жасау. Оқырмандар формулярымен танысу және талдау. | Жыл бойы | |
2 | Кітапханаға түскен жаңа кітаптар, энциклопедиялар, ертегі кітаптар туралы ұсынымдық және жарнамалық әңгімелесулер. Түсу деңгейіне қарай | Жыл бойы | |
3 | Оқырмандар формулярымен танысу және талдау. | Жыл бойы | |
4 | «Сенің сүйікті шығармаң » тақырыбы бойынша оқушыларға сауалнама жүргізу. | Қаңтар–ақпан | |
5 | Абонемент пен оқырмандар залында оқырмандарға қызмет көрсету: оқушылар, педагогтар, техникалық персонал, атаналар . | Үнемі | |
Өтінімдер бойынша Оқушылармен жұмыс | |||
1 | Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес оқушыларға қызмет көрсету. | Үнемі | |
2 | Әр оқырманның жас ерекшеліктеріне сәйкес көркем әдебиет ұсыну . | Үнемі | |
3 | Білім алушыларды мектеп кітапханасының қорында бар мультимедиаресурстармен таныстыру. | Жыл бойы | |
4 | Бастауыш және орта мектеп оқушылары арасында «Жылдың үздік оқырманы», «Мектептің үздік оқырмандар сыныбы» мектептік конкурсын өткізу. | Жыл бойы | |
5 | Борышкерлерді анықтау мақсатында оқырмандар формулярын қарау, (нәтижелерін сынып жетекшілеріне хабарлау) Жарты жылда 1 рет 3 Жаңадан жазылған оқырмандармен кітап оқу мәдениеті туралы әңгімелесулер өткізу. Кітапқа немесе оқулыққа келтірілген залал үшін жауаптылық туралы айту. | Үнемі | |
«Оқушылардың кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білімі» | |||
1 | 1-сынып оқушыларының мектеп кітапханасына экскурсиясы. Кітапханамен танысу. | Қыркүйек | |
Кітапханада өткізілетін іс-шаралар
№ | 1. Танымдық сағат. | ||||
1 | Атқарылатын іс шаралар | Орындалу мерзімі | Өтікізілу түрі | Жауаптылар | |
2 | «Кітап білім бұлағы» | Тамыз, қыркүйек | Мектеп оқушыларын оқулықпен қамтамасыз ету. | Дарибаева З.С. Сынып жетекшілер | |
3 | «Менің сүйікті кітабым» | Жыл бойы | Оқырмандар арасында кітап оқу, сайысы Ең үздік оқырман жыл соңында марапатталады | Дарибаева З.С. | |
4 | «Кітапхана әлеміне - саяхат» | Қыркүйек 30.09.2022 | Кітапханаға саяхат 1 сыныптарды кітапханамен таныстыру. | Дарибаева З.С. | |
5 | Оқуға құштар мектеп «Бауырсақ ертегісі» | Қыркүйек | Сахналық көрініс | Дарибаев З.С.
оқушылары | |
2 «Рухани- адамгершілік тәрбие» айлығы | |||||
6 | «Қолыңа кітап ал- таста телефонды» | Жыл бойы | Кітапханаға кітап сыйла акциясы аясында оқырмандар арасында буккроссинг | Дарибаева З.С. | |
7 | Мұқағали Мақатаев өлеңдері | Қазан | 5-9 сыныптар арасында мәнерлеп оқу | Бастауыш сынып мұғалімдері Дарибаева З.С. | |
8 | «Өзің оқы өзгеге ұсын» | Қазан | 5-9 сыныптар арасында кітап көрмесі | Дарибаева З.С. | |
9 | Оқулық тексеру рейді | Ай сайын | 1-9 сыныптар арасында | Дарибаева З.С. | |
3. «Адамның рухани тұрғыдан қалыптасуы, және эстетикалық тәрбие беру» айлығы | |||||
10 | 2022 жыл балалар жылына орай балалар әдебиетінің жазушылары Ы. Алтынсарин, Бердібек Соқпақбаев, кітаптарын оқып мазмұнын айту | Қараша | 2-4 сынып кітап оқу сайысы | Дарибаева З.С. Пән мұғалімдері | |
11 | А. Байтұрсынұлының 150 жылдығы | Қараша | 5-11 сыныптар Танымдық сабақ | Ажикеева А.М. Қаз.тілі әдеб. пәні. Преподавателиі Дарибаева З.С. | |
12 | «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында « Мен ж/е менің отбасым» қандай кітап оқиды? | Қараша | 2-4 сынып Отбасымен кітап оқу | Дарибаева З.С Бастауыш сынып мұғалімдері | |
13 | Оқуға құштар «Бастауыш сынып оқушыларымен дауыстап оқу» | Қараша | 2-4 сыныптар арасында | Бастауыш сынып мұғалімдері | |
4. «Салауатты өмір салты» айлығы | |||||
14 | «Дені саудың-жаны сау» | Желтоқсан |
| Дарибаева З.С. | |
15 | Оқуға құштар Бос уақытты тиімді пайдаланып жүрміз бе? | Желтоқса | 7- 9 сыныптар арасында дебат Пікірталас | Дарибаева З.С. | |
21 | «Желтоқсан –тәуелсіздіктің белгісі» | Желтоқсан | 16- желтоқсан Тәуелсіздік күніне орай кітап көрмесі | Дарибаева З.С. | |
5. «Эстетикалық тәрбие айлығы» | |||||
22 | «Менің сүйікті ертегі кітабым» | Қаңтар | Сурет, анықтама | ||
6. «Зияткерлік тәрбие» | |||||
23 | «Оқуға құштарлықты қалай арттыруға болады» | Қаңтар | Дебат | ||
24 | «Жырлайды жүрек» | Ақпан | 9 ақпан Мұқағали Мақатаев Кітап көрмесі | Дарибаева З.С. | |
7. «Рухани имандылық – тәрбие бастауы» айлығы | |||||
26 | «Сиынар ем, ана деген тәңірге» | Наурыз | Көрме 1-4 сынып | Дарибаева З.С. | |
27 | «Қош келдің, әз наурыз!» | Наурыз | Кітап көрмесі 5-7 сынып | Дарибаева З.С. | |
28 | «Имандылық –инабаттылық айнасы» | Наурыз | Пікір 9 сынып | Дарибаева З.С. | |
8. «Экологиялық тәрбие» айлығы | |||||
29 | «Қалың қалай оқулық?» | Сәуір | Оқу жылының аяғында 1-9 сыныптар аралығында оқулық жағдайын тексеру. | Дарибаева З.С. Сын. жетекшілер. | |
30 | Халықаралық балалар кітабы күні оқуға құштар мектеп жобасы бойынша «Кітап әлемі және кітап әлемде» | Сәуір | Анықтама 1-9 сынып | Дарибаева З.С. | |
31 | «Күлкі – жанның шипасы» | Сәуір | 1-Сәуір күлкі күніне орай 5-9 сынып оқушылар арасында ең қызықты әзіл сайысы | Дарибаева З.С. | |
32 | «Көктем жаршысы-құстар» | Сәуір |
| Дарибаева З.С. | |
9.« Патриоттық тәрбие беру» айлығы | |||||
34 | «Ел мен ердің жеңісі» | Мамыр | 9- Мамыр жеңіс күніне орай кітап көрме | Дарибаева З.С. | |
35 | «Отан қорғау –азаматтық парыз» | Мамыр | 7-мамыр Отан қорғаушылар күніне орай кітап көрмесі | Дарибаева З.С. | |
36 | «Сәт сапар –жас маман!» | Мамыр | Тақырыптық сөре | Еділбаева Л.С. | |
37 | «Мектеп бітіруші түлек. заманға лайық мамандық таңдай білесіз ба?» | Мамыр | 9–сынып Сауалнама | Дарибаева З.С. Мектеп психологі Оразбекова А | |
38 | «Кітап –білімнің қайнар көзі» | Мамыр 23.05.-31.05. | Оқулық жинау | Дарибаева З.С. 1-11 сынып жетекшілері |