2020-2021 ж Баланың даму картасы аралық
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ақан Нұрсұлтан Туған жылы: 24.05.2014
«Құрөзек негізгі орта мектебі» КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру -жеке заттарын қолдану (орамал,майлық,сүлгі,тарақ,түбек) | Гимнастикалық жаттығуларды уақытпен орындауды үйренеді. | ||
«Қатынас» | Ересектермен және құрдастармен тілдік қарым-қатынас жауды,сөз тіркестерін айтуды біледі. | Достарымен қарым –қатынас жасауды біледі, топпен жұмыс жасауды үйренеді. | ||
«Таным» | Тәулік, уақыт ұғымдарымен таныса отырып, осы ұғымдарды өмірлік қажеттілікке сай пайдалана бастайды. | Уақыт өлшем бірліктерін күнделікті өмірде пайдалан білуге үйренеді | ||
«Шығармашылық» | Күрделі бейнелерді мүсіндеуге, қайшамен қиюға дағдаланады. | Қайшымен күрделі пішіндерді кесіп алуды, оңай мүсіндеуді үйренеді | ||
«Әлеумет» | Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады . | Туыстарына,құрдастарына көңіл күйін білдіріп.үлкендерді силайды. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серихболқызы Балнұр Туған жылы: 07.05.2014ж «Құрөзек негізгі орта мектебі» КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Гимнастикалық жаттығуларды уақытпен орындауды үйренеді. | Қимыл - қозғалыс ойындарын режесін бұзбай ойнауды меңгереді | ||
«Қатынас» | Достарымен қарым –қатынас жасауды біледі, топпен жұмыс жасауды үйренеді. | Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді | ||
«Таным» | Уақыт өлшем бірліктерін күнделікті өмірде пайдалан білуге үйренеді | Уаққыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалана білуді меңгереді. | ||
«Шығармашылық» | Қайшымен күрделі пішіндерді кесіп алуды, оңай мүсіндеуді үйренеді. | Гуашпен жұмыс жасап, ұқыпты бояуды үйренеді | ||
«Әлеумет» | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат,спайлық ,адалдық түсініктерге ие | Себеп-салдарлық байланыстарды орната алады. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Дунентаева Зайтуна Туған жылы: 14.03.2015ж «Құрөзек негізгі орта мектебі» КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Қимыл - қозғалыс ойындарын режесін бұзбай ойнауды меңгереді | Қимыл - қозғалыс ойындарын режесін бұзбай ойнауды меңгереді | |||
«Қатынас» | Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді | Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді | ||
«Таным» | Уаққыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалана білуді меңгереді. | Уаққыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалана білуді меңгереді. | . | |
«Шығармашылық» | Гуашпен жұмыс жасап, ұқыпты бояуды үйренеді | Гуашпен жұмыс жасап, ұқыпты бояуды үйренеді | ||
«Әлеумет» | Үйде,балабақшада, қоғамдық орында қарым-қатынастың жалпы қабылдағанын нормалары мен ережелерін сақтауға талпынады. | Сурет салу, мүсіндеу,құрастыру арқылы өз көңіл күйін жеткізе алады. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ғабит Іңкәр Туған жылы: 07.10.2015ж «Құрөзек негізгі орта мектебі» КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Топпен ойын ойнауды меңгереді | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгерді | ||
«Қатынас» | Топтағы балалармен қарып-қатынасты жасай отырып, ұжыммен тапсырманы орындауды меңгереді | Қоршаған орта туралы түсінігі бар,дыбыстарды анық айтуды игерді. | ||
«Таным» | Геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажырата отырып, пішінге сай заттарды табуды меңгереді | 10 көлемде сандарды тура және кері санауды біледі, заттарды түрлі белгілері (түсі,пішіні )бойынша салыстыра алады. | . | |
«Шығармашылық» | Нүктелі сызықтарды сызықпен қоса отырып, толық пішін бейнесін шығаруды үйренеді. | Қарапайым үйлесілімдікті сақтай отырып,адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей біледі | ||
«Әлеумет» | Жақсы мен Жаман әрекеттерді ажырата алады | Өз отбасы мүшелеріне қамқорлық танытады , үй тапсырмасын орындайды. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Кобылинец Титомир Туған жылы : 22.03.2015ж «Құрөзек негізгі орта мектебі» КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Гигиеналық шараларды дұрыс қолдануды үйренеді | Бір қатарға қайта тұра алады,сап түзеп жүріу біледі. | ||
«Қатынас» | Достарымен қарым –қатынас жасауды біледі | Негізгі ойын дұрыс жеткізе алады, қоршаған орта туралы түсінігі бар. Қалам мен қарындаш дұрыс ұстай алады. | ||
«Таным» | Тәулік бөліктерінің мәнін түсініп күнделікті өмірде пайдалануды үйренеді | Заттардың салмағын алақанына салып өлшеп олардың тең немесе тең еместігін анықтай алады. | ||
«Шығармашылық» | Нүкте, сызық, ырғақ туралы түсініктерді меңгере бастайды. | Қағаздан симметриялық пішіндер қия алады,қарапайым жанырларды ажырата алады (күй,өлең,би) | ||
«Әлеумет» | Жолда жүрудің негізгі ережелерін орындайды . | ҚР дың мемлекеттік әнұранын орындау кезіндегі өзін ұстау ережесін беледі. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхамбеджан Алдияр Туған жылы: 24.03.2015ж «Құрөзек негізгі орта мектебі»КММ мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Қозғалыс ептілігі мен дағдыларын жетілдіру. | Негізгі пайдалы азық-түліктерді айтады. Аурудың алдына алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие. | ||
«Қатынас» | Қарым – қатынас жасауда өз ойын толық мәдениетті жеткізуді үйренеді | Өзі ата-анасы туралы әңгімелеп береді, мекен- жәйын айтады. | ||
«Таным» | Тура, кері ретпен санауды, көрші сандарды табуды меңгереді | Пазлдарды жинайды, логикалық ойын тапсырмаларын орындайды | ||
«Шығармашылық» | Сызық түрлерімен таныса отырып, оларды мазмұнды сурет құрастыруда пайдалануды меңгереді. | Бірнеше бөлектерден өрнек құрастыра алады. | ||
«Әлеумет» | Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады | Табиғаттқа қамқорлық танытудың қажеттілігін түсінеді және біледі. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Асубай Айзере Туған жылы : 04.12.2014 ж мектепалды даярлық тобы
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
«Денсаулық» | Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету | Үйде,көшеде,қоғамдық орында қауыпсіздікттің кейбір ережелерін біледі. | . | |
«Қатынас» | Мазмұнды суреттерге қарап әңгімелеуді меңгереді. | Сурет бойынша сұраққа жауап береді . кітаптарға қызығушылық танытады. | ||
«Таным» | Уақыт өлшем бірліктерін күнделікті өмірде пайдалануды үйренеді. | Заттардың салмағын алақанына салып өлшеп,олардың тең және тең емес екендігін айтады. | ||
«Шығармашылық» | Жапсыру, сызу жұмыстарында қауіпсіздік ережесіне сүйене отырып, шығармашылықпен шұғылдануды | Дайын үлгілермен, шалбондармен,трафареттермен жұмыс жасайды. | ||
«Әлеумет» | Жолда жүрудің негізгі ережелерін орындайды. | Көлік құалдарын біледі және айтады. | ||
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай) |