Жетістіктер
Атауы | «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Құрөзек негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекетік мекемесі |
Білім беру мекемесінің ұйымдастыру формасы | Мекеме |
Білім беру мекемесінің түрі | Жалпы білім беретін мекеме |
Білім беру мекемесі | Жалпы білім беретін мектеп |
Ұйымдастыру құрылымы | Дербес мекеме |
Меншік нысаны | Мемлекеттік меншік |
Сипаттамасы | Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «Құрөзек негізгі орта мектебі » мемлекеттік коммуналдық мекемесі. Құрылған жылы – 1985жыл |
Елді мекен | Ауыл Шалқар (Еңбекшіқазақ ауданы, Алматы обласы, Қазақстан) |
Тер. бағыну | Еңбекшіқазақ ауданы (Алматы обласы) |
Басқарушы орган | Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі |
Білім беру мекемесінің | 1985 |
Жұмысшылар | 28 |
оқушылар | 1-9 /85, 0-9/96 |
Мектептегі мұғалімдер саны | 20 |
Мектептің ғимараты | Қызыл кірпіш |
Мектеп типі | бейімделген |
Оқушылар саны 1-9 | 85 |
Оқушылар саны 0-9 | 96 |
Сынып комплектісі | 9 |
2020-2021 оқу жылындағы үлгерім, сапа | Үлгерім-100%. Сапа -63% |
2021-2022 оқу жылы 1-тоқсан үлгерім, сапа | Үлгерім-100%. Сапа -60,3% |
Жоғары білімді | 17 |
Арнаулы орта | 3 |
Педагог-зерттеуші | 1 |
Педагог-сарапшы | 4 |
Педагог-модератор | 8 |
1 категория | 1 |
2 категория | 1 |
Санатсыз | 5 |
1-5 жыл өтілдері бар мұғалімдер | 5 |
6-15 жыл өтілдері бар мұғалімдер | 8 |
20 -30 жыл | 4 |
31-40 жыл | 3 |
Бастауыш сынып мұғалімдері | 6 |
Жас мамандар | 4 |
Компьютер саны | 85 |
Қолданатын платформалары | BILIMLEND. ONLINEMEKTEP. |
Оқушылардың әлеуметтік топтамасы | саны |
Жартылай жетім балалардың отбасылар саны | 3 |
Жартылай жетім балалар саны | 4 |
Әлеуметтік аз қамтылған отбасылар саны | 4 |
Әлеуметтік аз қамтылған балалар саны | 4 |
Көпбалалы отбасылар саны | 13 |
Көпбалалы отбасынан шыққан балалар саны | 31 |
Толық емес отбасылар саны | 10 |
Толық емес отбасынан шыққан оқушылар саны | 12 |
Сәтсіз отбасылар саны | 1 |
Сәтсіз отбасынан шыққан оқушылар саны | 1 |
Лучшийтер | 16 |
Жақсы | 31 |
«Оқу-тәрбие үдерісінде критериалды бағалау құзыреттілігін тиімді пайдалану және қалыптастыру арқылы оқушының өз бетінше білім алу дағдысын дамыту».
Білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.
·Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіру;
- Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесін қалыптастыру;
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту ;
- Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
- Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.
Мақсатты жүзеге асыру үшін мектептің алдында тұрған міндеттері:
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.
·Қалалық және ауылдық мектептердің, өңірлердің, оқу орындарының, білім алушылардың арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту.
·Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.
·Лучший практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу
·Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
·Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.
- Білім алушылардың білім сапасын бағалаудың тиімділігін арттыру;
- IEA (TIMSS, PIRLS, ІCILS) және PISA халықаралық зерттеуді дамыту жұмыстары жетілдіру;
- Қашықтан оқыту интернет-платформалар мен электрондық білім беру платформаларынуды пайдалану тиімді ұйымдастыру;
- Кезекші топтардың жұмысы санитарлық талаптар негізінде жұмыстарды ұйымдастыру;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіріледі;
- Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесі қалыптастырылады;
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту жүзеге асырылады ;
- Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз етіледі.
- Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту беріледі.
Құрөзек негізгі орта мектебі КММ география пәні мұғалімі Ш.Сабаншиеваның
Білім мен ғылым қызметкерлері
кәсіптік одақтарының Алматыдағы
қауымдастығының Құрмет грамотасы
2019ж
Еңбекшіқазақ ауданының
білім бөлімінің Мадақтама
грамотасы 2018 ж
«Алматы облысы білім беру
мекемелер қызметкерлерінің
жергілікті кәсіптік одағы»
қоғамдық бірлестігінің Мадақтамасы
2020 жыл
Аудандық білім бөлімінің Алғыс
хаты 2020 ж
www.tio.kz Республикалық Дәстүрлі
Олимпиада порталының Құрмет грамотасы
2019ж
www.tio.kz Республикалық Дәстүрлі
Олимпиада порталының Алғыс хаты
2019
Еңбекшіқазақ ауданының әкімінің
Мадақтамасы 2018 ж
Бастауыш сынып мұғалімі Р.К.Байсмакованың
Аудандық білім бөлімінің алғыс хаты
2020 жыл
«Алматы облысы білім беру мекемелері
қызметкерлерінің жергілікті кәсіптік одағы»
қоғамдық бірлестігінің мадақтамасы 2021 жыл
Республикалық «Өрлеу» порталының
Құрмет грамотасы 2020 жыл
Селолық округінің әкімінің
құрмет грамотасы 2017 ж